Tuesday, April 5, 2016

PROMO APRIL 2016 : MESTI BELI!


Assalamualaikum & salam sejahtera
Hari ni mommy nak inform promosi April 2016 kat anda semua.Dah dekat seminggu,baru berkesempatan nak up entry,ya ampunnn



BELI 6 FREE 1
BELI 2 DISKAUN 5%

- OMEGA GUARD


BELI 3 FREE 1

VITALEA FOR CHILDREN


Ehem..best kan promosi bulan ni? Semua orang ektaited tau.Jom kita cekidaut apa yang bestnya mengenai VITAMIN C , OMEGA GUARD dan VITALEA FOR CHILDREN ni


Pengambilan vitamin C Shaklee secara berterusan mampu meberikan kesan positif kepada badan kita, terutamanya dari segi kecantikan. Ini kerana ianya:
  • Membentuk kolagen dalam kulit – vitamin C Shaklee ini akan merangsang pembentukan kolagen dan menyebabkan kulit menjadi tegang.
  • Mencerahkan kulit.
  • Melambatkan proses penuaan.
  • Menghalang pembetukan pigmen yang menyebabkan masalah jeragat.
  • Meningkatkan sistem imunisasi badan.
  • Membantu mengurangkan masalah alergi dan resdung.
  • Mengatasi masalah gusi berdarah.



  • Minyak Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee diekstrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk (sardin, mackerel, herring dan anchovies).
  • Tidak dihasilkan dari minyak hati ikan yang mengandungi toksik.
  • Omega 3 dalam Omega Guard Shaklee 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan minyak hati ikan.
  • Sangat berbeza daripada produk omega 3 di pasaran kerana
        - Omega Guard Shaklee satu-satunya minyak ikan omega 3 paling tulen, 
          lengkap dengan 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, 
          DHA dan ALA.
        - 1 kapsul Omega Guard Shaklee membekalkan 905mg asid lemak omega 3, 
           EPA dan DHA.
        - Omega Guard Shaklee dihasilkan daripada kaedah ultratulen bergred farmaseutikal 
          berteknologi terkini.
        - Kaedah utlratulen adalah proses penyulingan proprietari 3 molekul 
          untuk mengekstrak omega 3 yang tulen dan menyingkirkan bahan berbahaya 
          seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB.



  • Membekalkan 19 vitamin dan mineral yang sangat diperlukan untuk tumbesaran
  • Sumber kalsium untuk tulang, otak dan gigi
  • Meningkatkan tahap daya tahan melawan penyakit
  • Sumber lengkap 7 jenis vitamin B untuk fungsi tubuh yang betul
  • Menyediakan 150% nilai harian Vitamin D untuk menyerap kalsium dengan berkesan
  • Mengandungi 100% nilai harian Vitamin C yang diperlukan
  • Multivitamin yang kaya dengan antioksidan untuk kulit yang cantik
  • Untuk kanak-kanak 4 tahun ke atas
  • Kanak-kanak 2 hingga 3 tahun yang SUDAH PANDAI TABLET boleh ambil dengan PENGAWASAN ORANG DEWASA 
  • Rasa yang sedap

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 






FB PAGE : MOMMY LIZZ HEALTH & BEAUTY CARE


*     *    *

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera.

Anda juga boleh terus ke mana-mana cawangan Shaklee untuk membuat pembelian atau pendaftaran menggunakan ID 879163 dan anda akan diberikan bimbingan terbaik
Share:

Sunday, March 20, 2016

PROMOSI MAC 2016


Assalamualaikum & Salam sejahtera





PROMO! PROMO! 

Sepanjang bulan MARCH Merupakan PROMO ESP. ESP neh Supplement HOT DEMAND 


Jimat sehingga 2-3 BULAN 


FREE POSTAGE


 FREE GIFT



ESP sangat baik untuk tubuh badan dari hujung rambut sehingga hujung kaki yang dibina daripada PROTIEN dan ESP membekalkan asid amino yang lengkap untuk keperluan protien tubuh badan kita.

Apa kelebihan ESP?

♥ Kulit gebu dan anjal
♥ Hilangkan minyak dan parut
♥ Milkbooster buat ibu
♥ Kuatkan rahim buat ibu mengandung
♥ Beri tenaga
♥ Kurus / Tambah berat
♥ Jerawat
♥ Boleh dijadikan masker

Apa lagi,jom dapatkannya sekarang !!!
 

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 




FB PAGE : MOMMY LIZZ HEALTH & BEAUTY CARE





*     *    *



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera.



Anda juga boleh terus ke mana-mana cawangan Shaklee untuk membuat pembelian atau pendaftaran menggunakan ID 879163 dan anda akan diberikan bimbingan terbaik

Share:

Tuesday, February 9, 2016

PROMO FEB 2016





Assalamualaikum & salam sejahtera

Baru berkesempatan nak update blog.Bulan ni promo meriah tau kawan-kawan semua

 ..........


NUTRIFERON
BUY 6 FREE 1
BUY 2 GETS 2% OFF

ZINC COMPLEX & VITALEA FOR CHILDREN
BUY 3 FREE 1

..........














Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 



FB PAGE : MOMMY LIZZ HEALTH & BEAUTY CARE


*     *    *

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera.

Anda juga boleh terus ke mana-mana cawangan Shaklee untuk membuat pembelian atau pendaftaran menggunakan ID 879163 dan anda akan diberikan bimbingan terbaik

Share:

Sunday, February 7, 2016

KANDUNGAN NUTRIFERON SHAKLEE YANG MESTI ANDA TAHU


Mesti semua dah tau bulan ni promo meriah NUTRIFERON.Cumanya,mungkin masih ramai lagi yg xtau apa kandungan NUTRIFERON & apa fungsinya,kan?

jom kita cekidaut!




  • Biji labuMerangsang pengeluaran interferon semulajadi didalam tubuh & menentang radikal bebas dan faktor penyebab kanser
  • Biji plantago asiaticaMengandungi polisakarida yang mengaktifkan sel-sel imun
  • Honeysuckle JepunMenentang penceroboh virus dan kuman
  • Bunga safflower Menghasil dan memperkuatkan keupayaan makrofaj memusnahkan virus dan kuman

Siapa yang perlukan Nutriferon?
  • Sesiapa saja yang berumur melebihi 12 tahun yang gaya hidupnya amat sibuk & tertekan yang menyebabkan sistem imun individu ini seringkali mengalami serangan berterusan.
  • Individu yang ingin proaktif dalam mengoptimumkan respon imun mereka terhadap iritasi alam sekitar.
  • Individu yang ingin mengekalkan prestasi sistem imun mereka di tahap maksimum.
  • Individu berumur yang mudah terdedah kepada kekurangan imuniti.
  • Individu yang diet mereka tidak optimum
  • Individu yang mempunyai gaya hidup tidak atau kurang aktif






Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 




FB PAGE : MOMMY LIZZ HEALTH & BEAUTY CARE





*     *    *



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera.



Anda juga boleh terus ke mana-mana cawangan Shaklee untuk membuat pembelian atau pendaftaran menggunakan ID 879163 dan anda akan diberikan bimbingan terbaik




Share:

Wednesday, January 20, 2016

5 SEBAB ANDA MESTI AMALKAN OMEGA


Omega ni salah satu nutrien yang sangat penting tapi sering diabaikan oleh ramai orang. Sebelum ni saya sendiri tak pernah ambil tahu tentang omega ni. Main makan ikan je tapi sebenarnya kita perlu ambil dalam jumlah yang betul, dari sumber semulajadi dan berterusan.
Anda rasa anda tak perlukan omega-3? Cuba tengok 5 sebab dibawah, mungkin anda perlu sebenarnya.
1.BANTU ANDA KEKAL FOKUS
Omega diketahui sebagai ‘vitamin cerdik atau vitamin IQ’. Ada sebabnya ia dipanggil begitu ya. Omega dapat meningkatkan kesihatan dan fungsi otak dari kita kecil hingga tua.
Menurut kajian yang diterbitkan dalam Cerebral Cortex pada bulan Jun 2013, prestasi kognitif dan kadar pemikiran kompleks orang dewasa meningkat apabila diberi 2.2 gram omega -3 ( EPA / DHA ) sehari . Omegas -3 meningkatkan kesihatan otak dengan membantu untuk mengekalkan aliran darah yang baik ( aliran darah ke otak ) dan menyediakan struktur dan integriti untuk membran sel-sel di dalam otak anda.


2. BANTU ANDA KEKAL LANGSING
Ini salah satu sebab kenapa ramai orang mengamalkan omega dalam diet mereka.
Dalam satu kajian daripada 124 orang dewasa , mereka yang mempunyai kandungan Omega yang rendah mempunyai BMI dan ukuran pinggang dan pinggul lebih tinggi berbanding orang dewasa dengan kandungan omega -3 yang lebih tinggi .
Omega-3 dapat memberi kelebihan metabolik dan merangsang hormon yang membantu anda mengawal jumlah makanan yang dimakan dan membolehkan badan untuk membakar lemak sebagai tenaga . Omega -3 juga boleh mengurangkan hormon kelaparan dan membantu meningkatkan hormon yang berkaitan dengan perasaan kenyang supaya anda kenyang lebih lama.


3. MEMBERIKAN KESIHATAN DAN KECANTIKAN KULIT
Semua orang mahukan kulit yang sihat dan cantik.
Satu kajian mendapati bahawa asid lemak omega-3 membantu melindungi sel-sel kulit daripada kerosakan UV akibat terdedah kepada cahaya matahari . Penyelidikan yang diterbitkan dalam Experimental Dermatology pada tahun 2011 melaporkan bahawa omega -3 dapat membantu dalam mengurangkan ‘photosensitivity’, mengurangkan tindak balas imun berikutan pendedahan matahari , serta pengurangan ‘photoaging’ dan tekanan oksidatif akibat daripada pendedahan cahaya matahari. Omega -3 juga memainkan peranan dalam membantu mencegah kanser kulit. Dengan iklim khatulistiwa di Malaysia ni omega sudah pasti menjadi satu suplemen terpenting.


4. OMEGA MENURUNKAN KOLESTEROL JAHAT DAN MENINGKATKAN KOLESTEROL BAIK
Ini satu lagi masalah terbesar orang di Malaysia. Malaysia kaya dengan menu yang pelbagai dan kita semua suka makan kan? Tapi akibatnya lebih 60% rakyat malaysia mengalami obesiti dan kolesterol tinggi.
Diet dengan pengambilan omega -3 dapat membantu menurunkan kadar ‘kolesterol jahat’ (LDL) dan meningkatkan kadar ‘kolesterol baik’ (HDL). Itulah sebabnya Persatuan Jantung Amerika menyarankan orang dewasa yang sihat untuk makan sekurang-kurangnya 2 hidangan ikan ( ikan sebaik-baiknya berminyak dari perairan sejuk) setiap minggu untuk mendapatkan kira-kira 500mg – 1g omega-3 sehari.


5. BANTU MENGURANGKAN ASMA
Asma atau lelah adalah penyakit lazim di negara kita. Dengan udara yang tercemar dan kotor, sesiapa pun berisiko untuk mendapat asma.
Beberapa kajian menunjukkan bahawa orang yang menghidap asma mempunyai tahap omega-3 yang lebih rendah berbanding mereka yang tiada asma. Beberapa kajian menunjukkan bahawa diet yang kaya dengan omega-3 meningkatkan tahap kesihatan penghidap asma. Satu kajian yang disiarkan dalam Perubatan Respiratori , melaporkan peningkatan fungsi paru-paru sebanyak 59 % dan mengurangkan keradangan saluran udara selepas mereka mengambil omega-3.




Tada..inilah rupa OMEGA GUARD




Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 





FB PAGE : MOMMY LIZZ HEALTH & BEAUTY CARE





*     *    *



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera.


Anda juga boleh terus ke mana-mana cawangan Shaklee untuk membuat pembelian atau pendaftaran menggunakan ID 879163 dan anda akan diberikan bimbingan terbaik


Share:

KENALI SAYA

KENALI SAYA
ASSALAMUALAIKUM,SAYA PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK ANDA!PENGALAMAN SHAKLEE 3+ TAHUN

Followers

PROMO APRIL

PROMO APRIL

chit-chat

#TBA

#TBA

#GMBM

#GMBM

Copyright © MommyLizz | Powered by Blogger Design by PWT | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com