LIFE CINCH SHAKLEE : KEISTIMEWAAN, KANDUNGAN DAN MANFAATNYA | MOMMYLIZZ


LIFE CINCH SHAKLEE : KEISTIMEWAAN, KANDUNGAN DAN MANFAATNYA | Berita baik buat penggemar Cinch Shaklee !! Mulai Januari 2024 , Life Cinch Chocolat telah mula dijual di seluruh Malaysia menggantikan Cinch Shake Chocolate. Untuk pengetahuan, Cinch Shake Shaklee terdapat dalam 3 perisa iaiut Latte, Chocolate dan Vanilla. Kesemua perisa ini akan digantikan secara berperingkat.

Jom kita tengok apa keitimewaan Life Cinch terbaru ini.

KEISTIMEWAAN LIFE CINCH SHAKLEE

Life Cinch ditambah dengan Prebiotik & Omega-3, Tiada Lemak Trans & Kolesterol. Ianya juga rendah kalori, kurang manis dan rasanya lebih berkrim. Serius sedap sebab mommy dah rasa di Branch Shaklee Seberang Jaya, ada tester disitu..sambil beli produk,merasalah Life Cinch !

KANDUNGAN DAN MANFAAT LIFE CINCH SHAKLEE

  • 16 g Protein ultra-tulen, bukan GMO dengan semua 9 asid amino penting untuk menyokong tenaga dan rasa kenyang
  • 16 Vitamin dan mineral penting untuk menyokong kesihatan secara menyeluruh
  • 6 g Serat pemakanan dan prebiotik proprietari daripada campuran bijirin untuk menyokong kesihatan pencernaan 

SOY PROTEIN CONCENTRATE
Protein soya pekat ialah protein tumbuhan bioavailable yang diperoleh daripada kacang soya berkualiti tinggi dan tidak diubah suai secara genetik.
Protein Soya pekat bukan sahaja sumber protein lengkap berkualiti tinggi tetapi juga membekalkan serat tidak larut, yang penting untuk kesihatan pencernaan.

SOY PROTEIN ISOLATE
Pengasingan protein soya ialah protein yang sangat pekat dan bioavailable yang diperoleh daripada tepung soya yang dinyahlemak.
Pengasingan protein soya berfungsi sebagai sumber protein sayuran yang lengkap dan berkualiti tinggi, mengandungi semua asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan anda dan mesti diperoleh daripada makanan.

CHIA & PUMPKIN SEED PROTEIN
Campuran protein proprietari kami berasal daripada biji chia dan labu. Biji chia, benih yang boleh dimakan daripada tumbuhan berbunga yang berasal dari tengah dan selatan Mexico, merupakan sumber protein, serat, dan asid lemak omega-3 asid alpha-linolenik (ALA) yang baik. Dan biji labu yang boleh dimakan dan kaya dengan nutrien adalah sumber protein dan serat yang sangat baik.
Inilah sumber omega 3 yang ada dalam Life Cinch.

REB M (REBAUDIOSIDE M)
Rebaudioside M ialah pemanis semulajadi sifar kalori yang rasa seperti gula dan tidak meninggalkan rasa selepas. Dan, ia dibuat secara mampan melalui proses penapaian tebu.

LEUCINE
Leucine ialah salah satu daripada 20 asid amino—bahan binaan semua protein dalam badan kita—dan merupakan antara sembilan asid amino penting yang mesti diperolehi melalui makanan. Antara manfaat Leucine termasuklah :

  • Membantu membina otot tanpa lemak
  • Membantu membakar lemak
  • Membantu menyokong metabolisme
  • Lebih banyak otot bermakna anda lebih kuat dan kelihatan lebih kurus
  • Terbukti secara klinikal untuk membantu mengekalkan otot tanpa lemak
  • Dalam kajian penurunan berat badan klinikal yang diterbitkan bagi program Shaklee 180®, Shaklee Life Cinch membantu peserta kehilangan lemak, berat badan dan inci sambil mengekalkan otot tanpa lemak.

Orang yang mengambil Life Cinch dan mengikuti Program Shaklee 180 secara klinikal ditunjukkan dapat menurunkan berat badan dan mengekalkannya.

Life Cinch ditunjukkan secara klinikal untuk menyokong tekanan darah yang sihat dan paras gula darah yang sihat.


Setiap hidangan Life Cinch Chocolate Shake membekalkan :

159 Kcal kalori
14.0 gram karbohidrat
180.0 mg omega-3
1.2 gram leucine

CARA BANCUH


HARGA LIFE CINCH CHOCOLATE 

Harga jualan : RM 190.00
Harga ahli :  RM 152.00


Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.
Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.



Post a Comment

0 Comments