EYE RESTORING TREATMENT : SOLUSI TERBAIK UNTUK MATA !


meriahnya bulan ni bila shaklee umumkan promosi Eye Treatment terbaru dalam rangkaian YOUTH : Restoring Eye Treatment

kalau nak tau krim ni menggantikan eye treatment dalam rangkaian Enfuselle sebelum ini. Jom kita berkenalan dengan krim terbaru ni !






KEISTIMEWAAN YOUTH EYE RESTORING TREATMENT :
  1. Mempunyai campuran peptida yang unik. Peptida merupakan gabungan asid amino. Ini ditunjukkan dalam kajian klinikal di mana apabila kita menggunakan Youth Restoring Eye Treatment selama 28 hari, dengan 2 kali penggunaan setiap hari akan mengurangkan garisan halus, kedutan dan garisan pada bahagian mata seawal 7 hari
  2. Youth Restoring Eye Treatment boleh membantu mengurangkan mata sembab dan lingkaran hitam bawah mata. Masalah ini sering dialami oleh kaum wanita.
  3. Eye Treatment ini boleh juga menghaluskan kontur mata iaitu mata gelap dan kering yang menjadikan mata seperti letih. Ianya juga boleh menganjalkan dan melembabkan kulit di sekeliling mata.
  4. Ianya direka khas dengan mempunyai tip penyejuk unik yang menyegarkan dan memberi tenaga kepada kawasan sekitar mata dengan urutan lembut semasa dipakai dan secara tak langsung membantu pengedaran darah pada mata. Kita akan berasa sejuk dan selesa kerana ianya diserap sempurna disekeliling mata.
  5. Eye Treatment ini diuji oleh oftalmologi dan tidak akan merengsakan mata. Jika ianya termasuk ke dalam mata juga tidak akan membahayakan.
  6. Ianya juga tidak akan menyumbatkan liang pori, bintik-bintik kolesterol bawah mata.
  7. Diuji oleh dermatologi dan ianya selamat serta sesuai untuk semua jenis kulit

Post a Comment

0 Comments