18SX : SUPLIMEN BANTU ISTERI KLIMAKS KETIKA BERASMARA

ehem ... tajuk tak menahan !!

Jangan tak tau ada yang mesej peribadi bertanya ada tak vitamin untuk kembali bernafsu bila bersama suami? Ada juga yang bertanya perihal vitamin untuk merapatkan keintiman seperti zaman anak dara dulu supaya kembali klimaks! Memang agak 18SX pun ini tapi bacaan khas untuk yang dah berumahtangga sahaja ye.

Adik-adik yang belum 18 tahun atau belum bernikah sila klik ‘tutup’ Google tab anda!



Kenapa Isteri Tidak Mencapai Klimaks Atau Kurang Bernafsu ?

Sebelum kita bercerita lebih lanjut tentang supplemen atau vitamin untuk menyelesaikan masalah di atas tadi, saya ingin berkongsi dengan anda terlebih dahulu mengapa situasi ini terjadi. Ini penting supaya anda tahu mengapa ia terjadi dan sekurang-kurangnya boleh mengelak dari berulang kembali di masa hadapan.Sebenarnya ada banyak sebab ye tapi saya ringkaskan kepada 3 sahaja dulu


1.Tidak Bernafsu

Masalah yang selalu dihadapi adalah kurang bernafsu. Antara faktornya adalah baru melahirkan anak, terlalu letih, kemurungan, tekanan perasaan, hormon tak seimbang, putus haid (menopouse) dan konflik rumatangga (hubungan yang tegang bersama suami).


Bila mula berumahtangga, nafsu wanita biasanya tinggi berkadar terus dengan hormon testosteron. Ianya berlarutan sehingga selama 18 bulan hingga tahun ke tiga perkahwinan sahaja. Dalam masa ini, wanita jarang bernafsu seks secara spontan biasanya suami yang akan merangsang nafsu seks mereka. Kadang-kala timbul konflik dalaman yang merasakan nafsu seks mereka tidak dapat menyamai suami yang sentiasa bernafsu (perkara normal untuk lelaki). Selain itu, ‘expectation‘ terhadap hubungan seks itu terlalu tinggi akibat menonton filem-filem menyebabkan mereka kecewa kerana tidak seperti yang digambarkan.


2. Tidak Cukup Ghairah

Wanita yang stress dan tak bernafsu akan berasa tak puas malahan tak selesa ketika melakukan hubungan intim. Ia seolah-olah memaksa diri melakukan sesuatu yang tak disukai. Biasanya, hubungan intim itu anti klimaks iaitu tak mencapai kemuncak orgasme.Ramai wanita di luar sana tak tahu bahawa aktiviti ‘foreplay’ atau bercumbu sebelum bersama memerlukan 15 hingga 20 minit sebelum pelviks wanita bersedia untuk melakukan seks dalam keadaan selesa. Jika tidak, hubungan seks itu tidak akan mengghairahkan wanita kerana tak selesa dan belum bersedia.


3. Sakit Ketika Melakukan Seks


Akibat daripada tidak cukup ghairah ketika melakukan ‘foreplay’ menyebabkan wanita berasa sakit ketika bersama suami. Masalah ini juga dikenali sebagai dispareunia. Sudahlah tak bernafsu. Enjin pula tak panas. Akhirnya sakit sahaja yang dapat. Keadaan ini terjadi kerana vagina wanita masih belum bersedia sepenuhnya untuk penetrasi. Mungkin juga berpunca dari jangkitan atau radang di kawasan alat sulit. Akhir sekali, masalah ini juga mungkin berpunca kerana berlakunya kekejangan otot lantai pelvis yang menyakitkan wanita ketika berlaku tusukan dari alat sulit suami.


Vitamin Untuk Kembali Bersemangat Ketika Bersama Suami!


Usah bimbang. Semarakkan semula api cinta anda bersama suami dengan mengambil vitamin cinta untuk mengembalikan malam-malam di awal usia perkahwinan. Vitamin yang disarankan ini semuanya adalah terbukti selamat, semulajadi dan berkesan!



Tong di atas adalah Energizing Soy Protein atau ESP iaitu produk terlajak laris Shaklee di Malaysia. 

Mengapa anda disarankan mengambil ESP ini? 

ESP memberkal tenaga segera dan meningkatkan sistem imun sekaligus mengatasi keletihan, migrain, insomnia, kemurungan dan lain-lain ESP perlu bagi isteri memulihkan tenaga dan masalah kepenatan. Malah, sebagai bonus, ESP juga mampu menganjalkan kembali payudara wanita. Selain, merawat kulit muka dan tubuh menjadi semakin putih dan gebu!




Seterusnya adalah produk di atas ini yang dikenali sebagai alfalfa Complex. Alfalfa ini juga terkenal dengan nama raja segala tumbuhan. Mengapa pula kena makan raja segala tumbuhan ini?

Ia menolong atasi masalah keputihan pada wanita. Ia juga mengandungi ‘phytoestrogens’ yang berfungsi seperti kacip Fatimah. Bila sebut kacip fatimah maka ia membantu meningkatkan libido wanita ketika bersama. Ia juga diakui mampu untuk merapatkan kembali keintiman seperti baru berkahwin! Kalau ESP tadi membantu menganjalkan payudara, Alfalfa pula dikatakan mampu untuk membantu pembesaran payudara. Alangkah bagusnya kalau anda ambil supplemen ini. Sempurna!


Ambillah juga GLA Complex Shaklee. Supplement Evening Primrose Oil atau EPO popular dikalangan perempuan. Sering digunakan untuk menstabilkan hormon lebih lagi jika hampir menopouse, sudah berusia dan menstabilkan hormon kewanitaan. GLA Complex ini lebih baik dari EPO kerana ia bukan sahaja mengandungi EPO tetapi juga kaya dengan Vitamin E dan minyak biji matahari.


Antara kebaikan GLA Complex Shaklee:



  1. Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
  2. Membantu meningkatkan kesuburan
  3. Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
  4. Membantu dalam menangani menopous
  5. Menguatkan kuku dan rambut
  6. Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
  7. Membantu menangai ekzema
  8. Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
  9. Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
  10. Menguatkan imuniti tubuh
  11. Memperlahankan proses penuaan
  12. Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
  13. Mengawal kencing manis dan darah tinggi
  14. Mengawal kolesterol
  15. Untuk fungsi saraf 


Akhir sekali sebagai pelengkap kepada Set Vitamin Cinta ini:
Vitamin E dikenali juga sebagai ‘vitamin seks’ selain daripada berfungsi sebagai vitamin anti-penuaan yang tinggi antioksida. Vitamin E terlibat secara langsung dalam pembentukan hormon yang melibatkan seks dan kesuburan iaitu androgen, estrogen dan progesterone. Uniknya Vitamin E Shaklee kerana ia turut dilengkapi dengan Selenium. Jumlah selenium yang mencukupi sangat penting dalam mencapai puncak prestasi seksual.

Testimonial Set Vitamin Cinta Shaklee
Berikut adalah beberapa testimonial bagi mereka yang pernah mengambil Set Vitamin Cinta ini dan mendapat manfaat darinya.









Kesimpulannya, anda mampu menyemarakkan semula hubungan intim dengan suami anda dengan pengambilan supplemen yang betul. Jangan bertangguh lagi !







ANDA NAK DAPATKAN PRODUK SHAKLEE DENGAN HARGA LEBIH MURAH?
DAFTAR AHLI SHAKLEE HARI INI & ANDA BOLEH JIMAT 15-25% DARI HARGA BIASA.
Ketahui bagaimana anda juga boleh jana extra side income setiap bulan dengan hanya consume produk shaklee. Daftar ahli shaklee hari ini, kami akan tunjukkan caranya.
Jangan Tunggu Sampai Esok…
DAFTAR SEKARANG!



* * * * * *

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 



Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.
Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.
Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera.

Post a Comment

1 Comments