PENAPIS AIR SHAKLEE:HASIL TAPISAN HAMPIR SETANDING AIR ZAM-ZAM


Assalamualaikum & salam sejahtera

Hari ni mommy nak berentry mengenai AIR.
Tahukah anda bahawa Semakin berasid makanan/minuman,maka semakin tak eloklah makanan / minuman tu untuk badan kita.Badan yang banyak penyakit sebab tinggi asid.

Jom kita cekidaut dulu nilai pH bagi makanan dan minuman.






Dua gambar ni pulak menunjukkan perbezaan tahap alkali antara air paip, air RO (reverse osmosis) dan air tapisan daripada penapis air Get Clean Water Pitcher Shaklee. Air dari penapis air Get Clean Water Pitcher dengan pH 7.8, hampir sama dengan pH air zam zam!(8.0)

Terbaik!


psst..kala korang nak tau,penapis air shaklee ni siap dapat 5 star rating lagi kat amazon.com!Ini bermakna bukan calang-calang produk tau!





CIRI-CIRI HEBAT WATER PITCHER SHAKLEE :





KEISTIMEWAAN SHAKLEE
SELAMAT: “Menyingkirkan kandungan plumbum” dan banyak bendasing lain – Jug penapis air Get Clean® Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.
PILIHAN BIJAK: Menjimatkan Kos – Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Get Clean® Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya terbaik untuk kita menukar penapis @ penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.
HANDAL: Lebih banyak air bersih pada setiap masa – Jug penapis air Get Clean® Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.
MESRA ALAMMemelihara alam sekitar – Jug penapis air Get Clean® Water ni menggunakan sistem Penapis @ Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penapis @ penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.




Daripada gambar kat atas ni kita dah boleh tau air mana yang patut kita kurangkan atau elakkan terus dan air mana yang terbaik untuk kesihatan kita kan…
Jom kita tengok pulak perkongsian daripada mereka yang dah pernah guna penapis air terbaik daripada Shaklee ni.












Cepat,dapatkannya sekarang!!

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 






FB PAGE : MOMMY LIZZ HEALTH & BEAUTY CARE


*     *    *

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera.

Anda juga boleh terus ke mana-mana cawangan Shaklee untuk membuat pembelian atau pendaftaran menggunakan ID 879163 dan anda akan diberikan bimbingan terbaik

Post a Comment

0 Comments