ESP : KAYA DENGAN KEBAIKAN PROTEIN YANG HEBAT | MOMMYLIZZ



ESP : KAYA DENGAN KEBAIKAN PROTEIN YANG HEBAT | Versatil, senang untuk dihidang dan memudahkan.pilih lah  ESP Soy Protein untuk menjadi lebih sihat, pada bila-bila masa, di mana sahaja! Jom kite tengok kenapa anda mesti pilih ESP.

PILIHAN LEBIH HEBAT

Apabila anda mengambil protein sama ada dari sumber ayam atau daging, pasti anda tidak dapat singkirkan lemak dan kolesterol. Katakan TIDAK kepada lemak dan kolesterol dengan protein daripada segelas ESP, yang memberikan anda:

  1. 14g protein tulen, bersamaan dengan 1 hidangan ikan! 
  2. RENDAH lemak supaya anda boleh menikmatinya setiap hari!
  3. TANPA kolesterol untuk jantung yang lebih sihat.RENDAH Indeks Glisemik, sesuai untuk pesakit kencing manis dan bagi mereka yang mahu menurunkan berat badan

SUMBER ASLI

ESP diperbuat daripada:

  1. Kacang soya asli, BUKAN-GMO (kacang soya yang melalui pengubahsuaian organisma secara genetik).
  2. TANPA gluten, selamat untuk anda yang sensitif terhadap gluten.
  3. TANPA perisa tiruan, hanya mempunyai sumber yang tulen, lazat dengan kebaikan semula jadi.
  4. TANPA pemanis tiruan, nikmatinya dengan penuh ketenangan.
  5. TANPA pewarna tiruan.
  6. TANPA bahan pengawet kerana kacang soya asli yang terbaik tidak memerlukan pengawet.
MELANGKAUI ORGANIK

Kami menyaring lebih daripada 350 bahan pencemar, racun perosak dan bendasing pada setiap ramuan botani yang baru, 3 kali lebih tinggi daripada piawaian Farmakopeia A.S., hanya untuk menghasilkan minuman soya yang selamat dan Melangkaui Organik.

BERKUALITI TINGGI

ESP hanya memberikan kualiti kacang soya yang terbaik dengan:

  1. 9 Asid amino penting yang lengkap untuk fungsi tubuh yang optimum.
  2. Lebih sihat daripada protein haiwan kerana soya adalah berasaskan tumbuhan yang tidak mempunyai kolesterol dan rendah lemak.
  3. Dihasilkan di bawah Program Pemeliharaan Identiti (IPP) yang memastikan kualiti dan keselamatan yang terbaik untuk memberikan nutrien dan kebaikan soya yang lengkap dalam setiap hidangan.
PILIHAN YANG BERKHASIAT
  1. Membekalkan 500mg kalsium secara semula jadi, penting untuk perkembangan tulang dan gigi yang kuat.
  2. Mengandungi 5 vitamin B penting secara semula jadi, memberikan tenaga yang berkekalan.
MUDAH DIHADAM

ESP adalah bebas Laktosa yang sesuai untuk:

  1. Orang tua kerana mudah dicerna.
  2. Mereka yang mempunyai intoleransi laktosa atau sensitif terhadap laktosa.
  3. Vegetarian kerana ia adalah pengganti protein yang hebat berbanding protein daging.
  4. Mereka yang mengalami sakit gastrik.

Baca lagi :


Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 


Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.
Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.
Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera
     

Reactions

Post a Comment

7 Comments

  1. Kadang-kadang memang tak sempat nak ambil protein dalam pemakanan harian. Bagus juga ada yang macam ni.

    ReplyDelete
  2. Ohh yes just in time for me to read this as I'm taking protein in my daily routine & mine just about to finish. Will check out this more to consider my new restock then. Cheers Siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  3. Yg perlukan protein dan risau kandungan kolesterol, sesuai juga ambil esp ni.

    ReplyDelete
  4. Nice info... Pernah ambil produk sebegini juga ... Memang mengenyangkan dan sesuai untuk diet...

    ReplyDelete
  5. The best protien.. dah 8 tahun minum .. banyak kesan yang saya dah dapat.

    ReplyDelete
  6. Bagus ada macam ni. Alternatif untuk mereka yang nak cepat. Tak perlu nak masak-masak, boleh bancuh terus minum. Khasiatnya tentulah bagus untuk tubuh kan.

    ReplyDelete
  7. Best protin soya ni. Sedap gee suka minum tiap hari

    ReplyDelete