SET PUASA SHAKLEE : APA YANG SESUAI UNTUK SAYA | MOMMYLIZZ



Kurang sebulan sahaja lagi kita akan menyambut bulan Ramadan.Ramai yang sudah mula membuat persiapan.Bukan sekadar cari telekung dan sejadah baru untuk bertarawih,suplimen pun ramai orang cari!Maklumlah,nak bertenaga sepanjang hari agar dapat beribadah dengan sebaiknya.

Ramai yang bertanya ' Apa yang sesuai untuk saya?'.Jom kakyong kongsikan Set Puasa Shaklee yang sesuai untuk korang amalkan.

1- SET BAJET 



Bagi anda yang mencari Set Bajet,bolehlah pertimbangkan antara Mealshakes,ESP dan Life Shake.Item ini adalah serbuk protein non-GMO terbaik Shaklee.Ianya dapat membantu mengenyangkan dan memberikan tenaga sepanjang berpuasa.Sesuai untuk kanak-kanak , ibu hamil dan ibu yang menyusukan bayi dan warga emas.

Mealshakes : 

Minuman berkhasiat, sedap dan berkrim serta sumber yang kaya dengan kalsium, serat dan protein. Sesuai untuk kanak-kanak, remaja dan juga dewasa di mana-mana sahaja.

Harga Jualan : RM 120.00 |  Harga Ahli : RM 96.00

ESP 

ESP adalah protein soya segera dengan indeks glisemik rendah, paras gula darah kekal stabil, membantu mengekalkan tenaga, mengekalkan rasa kenyang yang lebih lama dan bermanfaat untuk mengurangkan berat dan mengekalkan kesihatan jangka panjang.

Harga Jualan : RM 161.25 |  Harga Ahli : RM 129.00
ESP Sachet : Harga Jualan : RM 98.75 |  Harga Ahli : RM 79.00

Life Shake Elderberry

Life Shake merupakan hidangan semua-dalam-satu yang lengkap, kaya dengan protein, kalsium, serat, vitamin dan mineral. Terdapat dalam perisa Elderberry dan Matcha.

Harga Jualan : RM 206.25 |  Harga Ahli : RM 165.00


2- SET POPULAR



Set ini merupakan set laku keras sepanjang Ramadan kerana gabungan ini menjadikan anda kekal bertenaga sepanjang hari tanpa rasa haus yang bersangatan ketika berpuasa.Performance Drink mengandungi proprietari OPTI-LYTE campuran elektrolit ditambah campuran unik karbohidrat untuk memberikan tenaga segera dan berterusan disamping menyokong penghidratan optimum.

Harga Jualan : RM 247.50 |  Harga Ahli : RM 198.00


3- SET PREMIUM



Set Premium ini selalunya menjadi pilihan bijak untuk seisi keluarga.Sesuai untuk semua peringkat umur sama ada anak-anak yang mula belajar untuk berpuasa,orang dewasa mahupun warga emas.

Harga Jualan : RM 367.50|  Harga Ahli : RM 294.00

Untuk kakyong,kakyong pilih Set Premium sebab set ini sesuai untuk seisi keluarga kakyong.Waktu sahur pun tak ambil masa lama,tak perlu fikir menu meriah , hanya campurkan ESP dengan Performance Drink,dah siap!Rasa kenyang lebih lama dan bertenaga sepanjang hari insya Allah.Semoga dengan perkongsian ini dapat membantu korang semua dalam memilih Set Puasa terbaik untuk Ramadan kali ini.Oh ya,nak jimat lagi boleh daftar jadi ahli,harga murah kaw-kaw!


DAFTAR AHLI UNTUK BELI DENGAN HARGA LEBIH MURAH

Baca lagi :

TESTIMONI SET PUASA SHAKLEE 



Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.
Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.

Post a Comment

11 Comments

  1. Wah nak dekat dah bulan puasa, bagus ni xpayah sahur heavy nanti.

    ReplyDelete
  2. wow! agak menarik juga set yang ditawarkan, sebagai langkah persediaan bulan ramadhan

    ReplyDelete
  3. Walau tak puasa mmg tetap maintain minum set puasa ni

    ReplyDelete
  4. kalau yang mcm shakes ni utk suburkan suami isteri ada tak? atau sesuai guna mana satu.

    ReplyDelete
  5. Bagus juga ada set mcm ni.
    Kalau yg x suka makan heavy2 time sahur,
    minum Ni pun dah ok.

    ReplyDelete
  6. Sahur dengan set puasa shakkee sangat best, cergas bertenaga je

    ReplyDelete
  7. Mudahnya nak minum setpuasa ni, bulan puasa pun dah dekat… boleh cuba

    ReplyDelete
  8. puasa x lama dah ni. kejap je masa kan? elok sangat la siapkan persiapan dr awal. puasa ni la dpt kita jaga makan jaga kesihatan lepas dh penat perut bkrja non stop ari2 hehe

    ReplyDelete
  9. Waaahh...cepatnyaa.. dah nak puasa.... bila umur2 cmni.. memg kena cari minuman mcm ni untuk kekal bertenaga sepanjang hari

    ReplyDelete