JIMAT HAMPIR RM400 DENGAN PEMBELIAN VIVIX!!


Assalamualaikum & salam Sejahtera

Berita baik buat semua..dengan pembelian 2 botol VIVIX , anda layak mendapat PENJIMATAN HAMPIR RM400!






Ya..memang menguntungkan!

Bukan sekadar dapat kebaikan Vivix,siap boleh dapat keahlian percuma,sebotol Vitalea percuma dan penghantaran percuma + cashback RM36 untuk bulan berikutnya!


Jom kita tengok apa kelebihan VIVIX ni :

Vivix mempunyai 4 ramuan utama:
  • Polyganum Cuspidatum
  • Anggur Muscadine
  • Elderberries Eropah
  • Lobak ungu





 Jom kita tengok apa kelebihan dalam setiap bahan ni satu persatu 


(1) Polygonum Cuspidatum

Juga dikenali sebagai Japanese Knotweed. Ia adalah sumber semula jadi resveratrol. Ia mempunyai banyak manfaat kesihatan dan sering dilihat dalam makanan tambahan anti-penuaan dalam perubatan Cina. Saintis telah menjalankan banyak ujian untuk melihat manfaat kesihatan resveratrol. Ujian ini menyimpulkan resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi olahraga,mengurangkan berat badan dan membantu dalam mencegah pertumbuhan tumor.


(2) Anggur Muscadine


Anggur Muscadine dan benih mereka adalah sumber yang kaya dengan polifenol dan anti-oksida, serta ciri-ciri anti-radang. Kualiti unik anggur muscadine adalah kemampuannya untuk menyembuhkan diri daripada penyakit, bakteria dan kulat. Anggur muscadine menagandungi  sebatian fenolik yang sangat pekat. Berbanding dengan anggur lain, anggur muscadine mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terbukti memberi manfaat kepada kesihatan kardiovaskular, tahap gula darah dan proses penuaan, dan masalah kesihatan yang lain. 



(3) Elderberries Eropah

Selama berabad-abad, elderberries telah digunakan dalam perubatan tradisional untuk pelbagai keadaan kesihatan, termasuk artritis, asma, sembelit dan sebagai ubat untuk selesema. Elderberries mengandungi kalium dan jumlah Vitamin C yang tinggi, dengan itu menguatkan sistem imun.

Elderberry juga sumber yang kaya dengan antosianin o yang mengandungi 3x lebih banyak daripada karotenoid. Antioksidan yang kuat ini membantu melindungi sel-sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh toksin alam sekitar, diet rendah dan tekanan. Ia juga mengurangkan kesan kerosakan akibat kolesterol tidak baik dan platelet daripada melekat pada dinding saluran darah. Ini mengurangkan risiko aterosklerosis.

Elderberry juga membantu meningkatkan penglihatan malam kerana ia membuatkan rhodopsin atau visual ungu dalam mata. Ini membantu dalam melihat dalam mengurangkan pencahayaan. Ia juga membantu dalam menangani tekanan.



(4) Lobak Ungu 

Lobak ungu adalah sumber vitamin A yang baik dan mengandungi fitokimia termasuk karotenoid, phenolic, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpens. Ini adalah fitokimia yang mempunyaiantioksidan, anti-bakteria, anti-radang dan lain-lain ciri-ciri yang meningkatkan pencegahan penyakit dan menambahkan kesihatan 

Lobak ungu juga mengandungi antosianin, yang diketahui mempunyai ciri-ciri anti-oksida  sangat tinggi. Ia terbukti mempunyai kesan ke atas aktiviti-aktiviti anti-karsinogenik.

Dengan semua kelebihan dan kebaikan bahan dalam VIVIX ni menjadikan VIVIX bukan sekadar jus. Tapi jauh dari itu ia adalah tonik antipenuaan yang tak boleh dicapai oleh mana-mana jus antioksidan.

Hebat bukan?

apa lagi,jom dapatkannya sekarang!

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 






FB PAGE : MOMMY LIZZ HEALTH & BEAUTY CARE


*     *    *

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera.

Anda juga boleh terus ke mana-mana cawangan Shaklee untuk membuat pembelian atau pendaftaran menggunakan ID 879163 dan anda akan diberikan bimbingan terbaik

Post a Comment

0 Comments