DULU AYU RAUDHAH,LEPASTU RITA RUDAINI..SEKARANG EMMA MAEMBONG PULA~

11:36 PM yong norliza 1 Comments



Kalau korang memang suka skodeng IG artis-artis malaysia
or korang memang EMMAvengers..sure korang dah nampak posting kat instagram emma hari ni




emma pun amalkan VIVIX untuk kesihatan & kecantikan

SHAKLEE ADA DUTA PRODUK KE ??

NO !!
Shaklee takde duta produk

kenapa ?
of kos kalau ada duta,nak kena bayar ..bukanlah shaklee ni sengkek tak mo bayar
tpi shaklee ni konsep dia artis ka tak artis ka..semua orang boleh consume..tak timbul isu glemer sebab guna artis sebagai pelaris tauu..tapi kalau guna produk shaklee sure korang pun laris..sebab shaklee ni bertindak secara semulajadi,SEMUA PENGGUNA SHAKLEE ADALAH DUTA SHAKLEE..bila anda dah consume,anda akan rasa perubahannya & secara automatik anda juga akan promot kepada orang lain

jom kita tengok apa kelebihan VIVIX ni

---

Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.

KEISTIMEWAAN VIVIX 

1. Vivix mengandungi resveratrol. Malah Vivix terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, disamping tidak mengandungi alkohol, sebaliknya hanya menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan dan HALAL!

2. Saintis telah menjalankan kajian dan hasil kajian mendapati orang-orang Perancis gemar memakan daging yang berlemak tinggi dan minum wain dengan banyak, tetapi kadar penyakit jantung tetap rendah di Perancis. Selepas bertahun-tahun membuat kajian, saintis menemui rahsia di sebalik Paradoks Perancis terdapat pada Resveratrol yang terkandung dalam wain merah.

3. Satu hidangan Vivix mengandungi jumlah resveratrol yang sama banyak seperti yang terdapat dalam 100 gelas wain merah.

Dengan hanya minum sesudu sehari,pengguna akan merasai perbezaannya!

SIAPA YANG PERLU AMBIL VIVIX ??

       ● Warga emas
       ● Mereka yang mempunyai risiko kanser
       ● Mereka yang dikatakan ada keturunan kanser
       ● Mereka yang menghidap diabetes jenis 1
       ● Mereka yang ingin menjaga kecantikan kulit
       ● Mereka yang tinggi kolestrol dalam darah
       ● Mereka yang berisiko sakit jantung


BACA LAGI : 1001 KEBAIKAN VIVIX DALAM MELAWAN PENYAKIT MERBAHAYA


Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 

Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675
Pm fb : Mommy Lizz Health and Beauty Care

1 Comment:

Kathy R'bain said...

Wah...ramai pengguna shaklee kan sis?