CINCH KEMBALI : PROTEIN SHAKE MOST WANTED UNTUK KURUS | MOMMYLIZZ



Berita baik buat semua penggemar CINCH !!

Cinch kembali di pasaran ! Korang dah boleh buat belian untuk Cinch perisa coklat dan vanilla tau !



APA ITU CINCH MIXED SOY PROTEIN

Cinch Mixed Soy Protein adalah minuman berasaskan protein yang berfungsi sebagai pengganti makanan dalam proses penurunan badan. Terdapat dalam 3 perisa hebat iaitu Latte, Coklat dan Vanilla.

KANDUNGAN CINCH MIXED SOY PROTEIN
  1. Mengandungi Cinch Pro™ iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusina.
  2. Diperkaya dengan Leucine™ untuk membina otot/muscle tanpa lemak, membakar lemak berlebihan semasa anda mengurangkan berat badan.
  3. Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian, bersamaan protein 1 paha ayam, bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang.
  4. Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian, bersamaan kandungan serat 2 biji apple.
  5. Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga, sesuai untuk kencing manis juga.

MANFAAT CINCH MIXED SOY PROTEIN



BAGAIMANA CINCH MEMBANTU ANDA UNTUK KURUS

Cinch Shaklee mengandungi LEUCINE , sejenis asid amino yang membantu untuk menurunkan berat badan dan memelihara otot.Antara manfaat leucine termasuklah :

    1. Mengatur Gula Darah:Leucine mudah dipecah dan diolah menjadi glukosa. Hal ini akan membantu badan kita mengatur kadar gula dalam darah
    2. Membakar Lemak Visceral: Visceral fat atau lemak perut merupakan lapisan lemak paling dalam pada badan kita Dan susah disingkirkan. Leucine yang mengandungi jumlah asid amino yang tinggi dapat membantu anda membakar lemak visceral.
    3. Meningkatkan Tenaga: Leucine membantu metabolisme tubuh badan kita supaya berfungsi dengan lebih efisien dan seterusnya dapat meningkatkan level tenaga kita semasa waktu puasa.
    4. Meningkatkan Produksi Otot Baru: Jika korang berusaha membentuk otot tanpa lemak, suplemen seperti leucine adalah penyelesaiannya
    5. Badan lebih solid dan tidak menggeleber: Okay biasa orang yang mengalami perubahan daripada gemuk ke kurus akan mengalami masalah perut or otot-otot menggeleber betul tak? Haaa inilah fungsi utama Cinch Shake ni, ia bantu badan kita BINA OTOT DAN SOLIDKAN SHAPE KITA! Haaa suka latuuu!
    6. Memberikan tenaga segera dan berpanjangan: Yes of course. Cinch Shake lagi-lagi lah buat perut kita tahan tak makan and jangka masa bertahan tu lebih lama tau.
    7. CINCH nie memang sesuailah untuk korang nak nak kecilkan part mengeleber tu!

HARGA CINCH MIXED SOY PROTEIN

Harga Ahli : RM145.00
Harga Jualan : RM181.25


PROMOSI

Berita baik !! Untuk setiap pembelian produk SHAKLEE sebanyak RM100 dan ke atas , ada layak untuk mendapat KEAHLIAN PERCUMA & PENDAFTARAN PERCUMA tauuuu !!



BACA LAGI :





Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.
Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.
Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera

Post a Comment

0 Comments