ANUGERAH 'THE BRAND LAUREATE AWARDS 2014-2015' : SHAKLEE MENANG SEBAGAI JENAMA MLM TERBAIK!


Bagi anda yang masih belum tahu,Shaklee merupakan sebuah syarikat Multi-Level-Marketing atau MLM.Ya,MLM..anda tak salah baca..mesti ramai tak jangka and tak sangka kami pun syarikat MLM .ye la kan..kami tak guna sistem macam syarikat lain yang suka suki heret & paksa orang masuk dan jual produk,pastu yang untung orang atasan..yang bawahan ni dok sengkek ..Oh tidak..sistem MLM shaklee adil,siapa buat,dia dapat!Yang penting USAHA..sampai kecoh dalam facebook bab MLM ni..

okei,back to topic..Korang tahu tak apa itu anugerah THE BRAND LAUREATE ?



Anugerah BrandLaureate yang dianjurkan oleh Asia Pacific Brands Foundation (APBF), adalah majlis anugerah jenama yang paling terkenal. Ini adalah di mana yang terbaik daripada jenama dari syarikat multinasional, syarikat-syarikat awam tersenarai dan berkaitan kerajaan di Malaysia dan rantau Asia Pasifik diiktiraf dan diberi ganjaran.

dalam erti kata mudahnya, satu majlis yang mengiktiraf brand yang terbaik di Malaysia dan Asia Pasifik. Lagi senang macam grammy award untuk brand hehehe
dalam majlis tersebut Shaklee telah berjaya memenangi satu anugerah yang sangat best!! THE BEST BRAND IN MLM- NUTRITIONAL SUPPLEMENTS.



APA KATA PRESIDEN SHAKLEE MALAYSIA ??


Ha...kelas kau jah..bukan calang-calang jenama tau yang korang makan..Shaklee is the best!!Tak rugi,melabur untuk kesihatan.Plus Shaklee memang terbukti SELAMAT,HALAL & BERKESAN!Lepas ni,korang tak perlu ragu-ragu dah kalau nak dapatkan product Shaklee tau!


Kesimpulan daripada kata-kata Mr. Victor Lim


  • Shaklee telah dinobatkan sebagai pemenang Anugerah Brand Laureate 2014-2015 untuk jenama korporat - MLM. 
  • Shaklee merupakan satu-satunya syarikat MLM yang menerima anugerah
  • Pemenang bagi anugerah ini dipilih berdasarkan 300 kriteria antaranya strategi penjenamaan, budaya penjenamaan, kominukasi jenama yang bersepadu, kesaksamaan jenama dan prestasi jenama
  • Sebagai keluarga Shaklee, semua memikul tanggungjawab untuk membantu dan menyokong lebih ramai warga Malaysia untuk kekal sihat
Syukur dengan pilihan tepat


Alhamdulillah, selama ini membuat pilihan yang tepat. Bangga dan sangat berpuas hati atas kemenangan ini. Ini membuktikan Shaklee benar-benar berkualiti dan menjadi pilihan NOMBOR 1!

Shaklee bukan sekadar membantu ramai orang memperbaiki tahap kesihatan, malah dari segi ekonomi, perhubungan sosial dan kepimpinan. Dan atas sebab itu mommy tak pernah jemu dengan Shaklee :D

Mommy sendiri tak sangka boleh bertahan dengan satu brand selama ini, hampir 3 tahun. Tak hairanlah ada yang bertahan dengan Shaklee lebih 40 tahun! memang tak mustahil.


Jom layan gambar-gambar kat malam anugerah tu ^^









Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675
Pm fb : Mommy Lizz Health and Beauty Care

Post a Comment

0 Comments