CARA UNTUK JADI AHLI SHAKLEE | MOMMYLIZZ





Sebenarnya , ramai je yang nak jadi ahli Shaklee tapi ... TAK TAU MACAM MANA nak jadi ahli dan apa kelebihan menjadi ahli .. betul kan ?

maka nya , hari ni kakyong bantu korang CARA JADI AHLI SHAKLEE


CARA 1

Sertai ahli dengan bayaran RM35. Murah sangat ni yuran keahlian !! Memang mampu sangat kan !







CARA 2

Dapat KEAHLIAN PERCUMA dengan pembelian sebanyak 100uv / Rm350



Korang boleh minta kakyong daftarkan keahlian korang dengan cara whatsapp , berikan maklumat diri untuk pendaftara , kakyong klik-klik dah settle

Atau

Korang boleh buat sendiri je ..

Klik sini dan isi lah segala maklumat yang diperlukan di website rasmi Shaklee


Once dah jadi ahli , korang layak untuk :

  1. Dapat diskaun dengan setiap pembelian barangan shaklee , beli dengan harga yang lebih murah dari harga pasaran !
  2. Dapat buat belian secara online dalan web Shaklee dimana sahaja korang berada,klik-klik nanti Shaklee akan poskan kepada korang
  3. Dapat Cash Bonus setiap bulan dengan setiap pembelian melebihi 100uv, kalau kawan beli dari korang , korang pun dapat untung runcit !
  4. Dapat bonus KERETA .. ha ni eksklusif bagi yang komited jadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan
  5. Percutian mewah yang ditaja oleh Shaklee . Ni pun korang akan dapat bila dah serius berbisness dengan Shaklee





KENAPA KENA JADI AHLI SHAKLEE?

kebiasaannya, mereka menjadi ahli shaklee adalah untuk membolehkan mereka membeli sebarang produk shaklee pada harga ahli iaitu up to 33% less dari harga retail price dan ada juga yang ingin membuat side income dengan shaklee. Kebanyakkan dari mereka mula menyedari prospek bisnes shaklee selepas menggunakan produk shaklee dan merasai kesan yang sangat menakjubkan selepas mengambilnya. sebabnya perbezaan sangat ketara dirasai jika dibandingkan sebelum menggunakan shaklee dan selepas menggunakan shaklee.

BAGAIMANA MASA DEPAN DALAM BISNES SHAKLEE?

Menurut fakta yang saya baca, pakar nutrisi meramalkan peningkatan sebanyak 800% terhadap penggunaan supplements pada masa akan datang. hal ini menunjukkan bahawa, tahap kesedaran rakyat malaysia terhadap kepentingan mengamalkan gaya hidup yang sihat semakin tinggi. Jadi, kalau buat bisnes shaklee ni kadang-kadang tak perlu explain panjang-panjang sebab semua sudah sedia maklum tambahan lagi, nama shaklee sebagai syarikat supplements di malaysia semakin popular dan menjadi fenomena di facebook, twitter, blog, instagram, whatsapp dan semua platform media massa.


Pengalaman saya sendiri, bila deal dengan customers rata-rata antara mereka sudah pernah mendengar nama produk shaklee ini dan mengakui keberkesanannya tapi masih blur tidak tahu dari mana hendak mendapatkan produknya. Jadi, disini lah fungsi anda sebagai pengedar shaklee yang sah. anda tidak perlu paksa orang untuk beli barang tapi sebaliknya anda hanya perlu berkongsi khasiat pengambilan vitamin-vitamin ini dengan ikhlas tanpa mengharapkan apa-apa balasan.


jika anda berhajat untuk berbisnes dengan shaklee secara serius, selain anda akan mendapat financial freedom, anda juga dapat kebebasan dengan masa kerana anda langsung tidak terikat pada sesiapa kerana dalam bisnes shaklee ini, anda adalah boss kepada bisnes anda sendiri. kalau anda taknak buat bisnes atau ambil cuti panjang, tiada siapa yang nak marah. kalau anda decide nak buat betul-betul, anda yang akan dapat lebih. semuanya you decide! nak atau tak nak.



Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.
Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.
Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera

Post a Comment

0 Comments