Thursday, October 22, 2015

MENGAPA EKSTRAK BIJI ANGGUR DAN SELENIUM DALAM VITAMIN E SHAKLEE?


Assalamualaikum & salam sejahtera

Korang tau tak Vitamin E Shaklee lengkap dengan SELENIUM dan EKSTRAK BIJI ANGGUR.Jom kita tengok apa kelebihannya





Kenapa Vitamin E Perlu ditambah Selenium ?

Kesan Vitamin E dengan Selenium adalah besifat sinergistik. Maksudnya kalau diserap bersama keberkesanan vitamin tersebut meningkat.
Kalau nak tahu, Vitamin E tak sempurna kalau takde Selenium. Jangan beli Vitamin E tanpa selenium sebab untuk jangka masa panjang ianya mendatangkan toksik..waaah sampai macam tu sekali?
Haaa sebab tu lah Shaklee tambah Selenium sebab nak pastikan Vitamin E Shaklee adalah yang tebaik dan memberi kesan yang baik pada pengguna..bukan membahayakan.

Bila dengan Selenium, baru lah Vitamin E tu akan memberikan fungsi dari segi
  • Perlindungan sel daripada radikal bebas
  • Peningkatan kepada kualiti dan penghasilan sperma 
  • Melindungi sel badan yang terlibat dalam pembentukan saluan darah
  • Meningkatkan sistem imun dan betindak sebagai anti radang juga
  • Menjadikan kulit lebih moist dan lebih cerah


Apa pulak kelebihan Grape Seed dalam Vitamin E?
Dalam grape seed ada phytonutrien istimewa. Namanya polyphenol. Polyphenol yang ada dalam biji buah anggur ni kaya dengan satu bahan yang dinamakan OPC( Oligomere Proanthrocyanidin). 

Apa fungsi OPC? Yang utama adalah menyekat tumbesaran tumor. Jadi amalan makan Vitamin E shaklee ni boleh membantu badan kita untuk elak daripada ketumbuhan dan cegah kanser. Sekarang ni semua orang ada potensi tinggi untuk terkena kanser disebabkan corak kehidupan, pemakanan dan juga pendedahan kepada pesekitaran yang mengancam nyawa. 
Sel kita banyak terdedah kepada radikal bebas dan kita tak protect. Jadi sel-sel kita lemah. 

Kelebihan utama GrapeSeed adalah: 
  • Meneutralkan bahan radikal bebas yang menyerang dan merosakkan sel DNA manusia
  • Bertindak sebagai bahan antioksida mudah serap yang berfungsi untuk membantu sistem tubuh manusia
  • Berupaya menurunkan kadar LDL kolestrol
  • Membantu meningkatkan kekuatan dan keanjalan salur darah
  • Pemangkin kepada peningkatan tahap sistem imunisasi tubuh serta daya tahan terhadap serangan penyakit
  • Menyumbang bahan kolagen untuk kulit dan awet muda
  • Menghalang pembengkakan dan keradangan
  • Melancarkan perjalanan darah
  • Mengurangkan gangguan ketahanan sistem tubuh untuk wanita yang hampir monopous
  • Membantu memulihkan kesihatan sel dan tisu badan
  • Mencantikkan kulit dengan menggalakkan pembaikan dan pembentukkan tisu
  • Amat sesuai untuk ibu-ibu mengandung dan perkembangan janin di dalam kandungan
  • Bertindak sebagai bahan anti bakteria, anti virus, anti kanser dan pelindungan kepada alahan
  • Berfungsi sebagai penghalang oksidasi awal lipid, kerapuhan dan kekerasan dinding kapilari darah

Hebat kan,Vitamin E Shaklee?

Apa lagi,jom dapatkannya segera!!


Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 






FB PAGE : MOMMY LIZZ HEALTH & BEAUTY CARE


*     *    *

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera.

Anda juga boleh terus ke mana-mana cawangan Shaklee untuk membuat pembelian atau pendaftaran menggunakan ID 879163 dan anda akan diberikan bimbingan terbaik

0 comments: