BAGAIMANA OMEGA GUARD MEMBANTU UNTUK KURUSKAN BADAN | MOMMYLIZZ


Assalamualaikum & salam sejahtera

Umum tahu bahawa produk shaklee untuk membakar lemak ialah OMEGA dan LECITHIN.Namun,ramai yang suka memilih Omega Guard.Mengapa?




Omega Guard kaya dengan asid lemak Omega 3 termasuk EPA & DHA.Omega 3 yang banyak memberi manfaat kepada kesihatan termasuk menurunkan berat badan.

Ada 3 sebab utama kenapa anda mesti memilih Omega Guard :

  1. OMEGA 3 meningkatkan paras hormon Leptin, sejenis hormon yang mengawal selera makan. Makin rendah tahap Leptin, makin cepat anda rasa lapar. 
  2. Leptin juga meningkatkan metabolisme tubuh sekaligus membantu tubuh MEMBAKAR LEMAK LEBIH CEPAT. 
  3. OMEGA 3 juga merangsang sensitiviti insulin dalam darah. Lebih sensitif sel-sel tubuh kepada insulin, lebih sukar untuk lemak yang dimakan disimpan.

Dalam satu kajian di Australia menunjukkan mereka mereka yang mengambil asid lemak Omega 3 dan bersenam lebih banyak membakar lemak daripada mereka yang hanya bersenam dan tidak mengambil asid lemak omega 3.

Satu lagi kajian di Jepun dan Czech Republic mencadangkan Omega 3 dapat menghalang pembentukan lemak hodoh pada badan dan kajian yang sama juga turut mencadangkan Omega 3 dapat membakar lebih banyak lemak. 

Apa kata pengguna yang telah mengamalkan Omega Guard?






Tahukah anda bahawa tubuh kita tak dapat menghasilkan sendiri asid lemak omega 3. Sebaliknya kita perlu mengambil dari sumber makanan seperti ikan salmon, mackerel, trout, tuna, sardin.  





Jangan risau..anda boleh dapatkannya melalui Omega Guard! Pasti berbaloi-baloi.Jom dapatkannya sekarang!

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 

Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675
Pm fb : Mommy Lizz Health and Beauty Care

Post a Comment

0 Comments