10 SEBAB MENGAPA ANDA MESTI AMALKAN GLA COMPLEX




Umum mengetahui bahawa GLA COMPLEX sangat sinonim untuk masalah berkaitan hormon.Ramai yang berpendapat GLA COMPLEX hanya untuk wanita.Ehem..fungsinya lebih daripada itu tau..orang lelaki pun boleh amalkan GLA COMPLEX ni.

Sempena dengan promosi GLA COMPLEX sepanjang bulan ini,mommy nak share 10 SEBAB KENAPA ANDA MESTI AMALKAN GLA COMPLEX

  1. Herba Tradisi yang Dipercayai - Borage adalah herba kegemaran orang barat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina. 
  2. Mengawal Selia Estrogen dan Testosteron - Gla membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara. 
  3. Melambatkan Menopaus - Memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, dan depresi. Pengambilan jangka masa panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, dan memberi ton kepada uterus untuk kulit lebih muda.
  4. Memperbaiki Prostatomegaly - Gla memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing. 
  5. Menentang Kanser - Gla adalah anti-oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.
  6. Memperbaiki Inflamasi Kulit - Ianya mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea dan kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma dan artritis.
  7. Menghalang Komplikasi Diabetis - Merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetis semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula dalam darah yang tinggi.
  8. Pelangsingan dan Menghalang Pertambahan Berat Badan - Merendahkan kolesterol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi ton pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan yang cantik dan menghalang penambahan berat badan.Pengambilan Gla Complex semasa perut kosong boleh mengelakkan seseorang mengalami keasidan hiper.
  9. Menghalang Tekanan Darah Tinggi - Menghalang pembekuan darah, merangsang peredarah darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infarction.
  10. Memperbaiki Tekstur Rambut - Memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.
Jom kita tengok testimoni terbaik pengguna GLA COMPLEX















Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 

Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675
Pm fb : Mommy Lizz Health and Beauty Care

Post a Comment

1 Comments