7 SEBAB ANDA MESTI AMALKAN ESP SHAKLEE | MOMMYLIZZ


Assalamualaikum & salam sejahtera


Sempena dengan promosi ESP ni..ramai sangat yang sms,whatsapp tanya tentang apa hebatnya ESP shaklee ni..maklumlah,nak membeli mesti tau habis-habisan tentang sesuatu produk tu..taklehla sebarangan ja makan or minum kan..hari ni jom nak story mengenai kehebatan ESP shaklee ni






FAKTA YANG MESTI ANDA TAHU MENGENAI ESP SHAKLEE :

  1. ESP Shaklee diiktiraf di seluruh dunia. Sebabnya, ia diuji secara klinikal & kualiti protein yg tinggi serta diperbuat daripada tumbuhan yg ditanam secara organik.
  2. Kelebihan ESP berbanding poduk soya yg lain ialah, ia dihasilkan daripada kacang non-GMO (yakni, kacang yg tidak diubahsuai secara genetik) dan Ia adalah concentrated, yg mana 850g ESP (1 canister) diperbuat daripada 30 kg kacang soya asli.
  3. ESP mengandungi 22 jenis asid amino. Dan ESP merupakan satu-satunya produk di pasaran, yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia.
  4. Protein kacang soya, adalah 2x lebih tinggi dari daging, 4x lebih tinggi dari telur & 12x lebih tinggi dari susu.Yang lagi bagusnya, ia rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan. Justeru, ESP sangat sesuai untuk semua peringkat umur – tua ataupun muda.

7 SEBAB ANDA MESTI AMALKAN ESP SHAKLEE

1.Buat kita Kekal Muda.

Kenapa? kerana Asid Amino dalam ESP membantu membina sel otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein badan, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan ESP Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan keremanjaan kulit.

2. Mengandungi Hormon yg Berasaskan Tumbuhan Semulajadi

Kacang soya adalah tumbuhan yang kaya dgn isoflavon. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol, mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

3. Membantu Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki

Genistein dalam kacang soya telah dibuktikan berupaya untuk menghalang pertumbuhan kanser dan mencegah sel kanser tersebut daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel badan sebelum ia bermutasi menjadi sel-sel kanser. Oleh itu, fungsi prostat & keupayaan seksual lelaki terpelihara

4. Mencantikkan & menganjalkan kulit

ESP merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan kulit, bertindak sebagai agen anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit, mengembalikan kelembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

5. Memulihkan Pigmentasi

ESP Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

6. Memberi tenaga segera

ESP Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun. oleh itu, ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan 

7. Membantu menguatkan Memori 

kesan daripada pemulihan sel badan dengan protein yg cukup.

ha..memang berbaloi-baloi kan..rugi tau kalau tak amalkan ESP ni..Jom kita tengok testimoni pengguna ESP :













HARGA: 



BAGAIMANA CARA UNTUK DAPATKAN ESP ?

  1- Anda boleh membuat belian terus di website Shaklee :

       ESP CANISTER               ESP SACHET


 
atau boleh terus hubungi kakyong untuk sebarang pertanyaan dan promosi menarik!





Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.
Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.
Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera

Post a Comment

1 Comments