APA ITU NUTRIFERON?



Ramai yang tidak kenal Nutriferon ni... Ini kerana Nutriferon adalah produk eklusif dari Shaklee sahaja.. Satu formula yang dipaten oleh Shaklee sahaja dan tidak dijual dikedai-kedai biasa... Hanya di SHAKLEE!!!





Nutriferon : Formula eksklusif untuk untuk meransangkan pengeluaran semulajadi Interferon tubuh. Interferon mampu meransang dan mempertingkatkan sistem imun sistem tubuh badan.

Kandungan: Biji labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago - Semuanya mempunyai daya kebolehan mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh.

Sejarah : Pertama kali ditemui oleh Dr. Yasuhiko Kojima pada tahun 1954. Selepas kajian 40 tahun, Dr Kojima berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi didunia (Nutriferon). Formulanya adalah semulajadi, selamat, tulin dan berkesan. Penemuan dan rekaan telah diiktiraf sebagai penemuan terhebat dalam bidang immunologi.

Manfaat utama:

  • Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari 
  • Membantu melawan kanser dan Tumor - Interferon semulajadi  tubuh badalah yang melawan sel-sel tumor dan kanser. Maka secara tidak lansung Nutriferon membantu melawan kanser dan tumor.
  • Melindungi dari jangkitan virus atau mikrob - Apabila imun sistem kita kuat, tubuh badan lebih kuat untuk melawan jangkitan virus, mikrob yang mana penyebab selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza
  • Meringankan stress dan tekanan - meringankan kemudaratan disebabkan oleh stress
  • Melambatkan penuann - Membantu mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru itu sel-sel akan menjadi lebih sihat
  • Mengurangkan infeksi pesakit hepatitis B & C
  • dan lain-lain lagi






Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675
Pm fb : Mommy Lizz Health and Beauty Care

Post a Comment

0 Comments