Saturday, September 27, 2014

AKIBAT TERLALU SETIA DENGAN MEALSHAKES : TESTIMONI TERBAIK UNTUK IBU-IBU HEBAT


Assalamualaikum.. Hari ini mommy nak share mengenai seorang ibu yang konsisten memberikan MEALSHAKES kepada anak kesayangannya.Ini mungkin boleh dijadikan panduan terbaik untuk kita bersama


[ Faiz..selepas 6 tahun setia consume Mealshakes ]

Faiz sejak dari umur 2 tahun sampai sekarang umur dia dah 8 tahun mesti minum segelas susu+mealshakes SETIAP HARI.. ..Kesannya:kulit dia cantik sangat, tu tak masuk bonus kesihatan yang lain. Alhamdulillah.

Ingat yer,kesan makan suplemen, bukan sekelip mata..macam anak membesar..tak membesar sekelip mata....Kalau anda betul konsisten makan makanan tambahan, cuba tengok kesan selepas 3-4bulan ataupun selepas 1-2tahun. cuba tengok apa yang dah berubah kat diri anda atau insan tersayang anda yang makan suplemen.....

Jadi kalau ambil makanan tambahan ni,rahsianya kena disiplin, konsisten,istiqamah dan sabar.... sesungguhnya yang baik itu datang dariNya.. kita usaha dan berdoa.

Fakta yang anda perlu tahu :

  • mealshakes kaya dgn protin yg membentuk dan memulih sel2 kulit
  • mealshakes mengandungi vitamin penting A, C, E, selenium, Zinc
  • mealshakes lengkap dengan vitamn B, zat besi, copper utk membina sel darah merah yg sihat seterusnya menjadikan kulit glowing
  • mealshakes tinggi kandungan serat utk kesihatan usus seterusnya memudahkan penyerapan zat2 nutrien2

sekian info sharing hari ini..moga bermanfaat..

feel free to like & share
luahan hati mamafaiz


Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 


Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675
Pm fb : Mommy Lizz Health and Beauty Care

0 comments: