SELAMAT TAHUN BARU 2022



Assalamualaikum, selamat tahun baru 2022 diucapkan kepada semua ! Semoga Allah lorongkan segala kebaikan yang terbaik untuk kita semua.

Shaklee juga mendoakan kesihatan yang terbaik buat kita semua . Jika anda tercari-cari suplimen untuk diri sendiri dan keluarga tersayang , jangan malu dan segan,masih belum terlambat untuk memulakan sesuatu yang hebat dengan Shaklee.Kakyong bersedia untuk bantu anda menjalani hidup yang lebih sihat.

KENAPA MESTI SHAKLEE

1. Shaklee Salah Satu Syarikat Suplemen Tertua Dunia

Selain merupakan pengeluar suplemen pertama dunia iaitu pada tahun 1915, Shaklee telah berada dalam pasaran suplemen selama 55 tahun. Di Malaysia sendiri ia telah bertapak sejak 1995 iaitu hampir 20 tahun.

2. Shaklee Selamat

Shaklee memastikan setiap bahan baru menjalani ujian supaya bebas dari lebih 350 bahan berbahaya.

3. Ujian Kualiti

Shaklee menjalankan lebih daripada 100 ribu ujian kualiti setiap tahun ke atas produk keluarannya untuk menjamin ketulenan tahap tertinggi dan tahap kualiti tertinggi.

4. Pelaburan R&D

Shaklee melaburkan sebanyak USD250 juta (dianggarkan bersamaan RM800 juta) untuk ujian klinikal, kajian dan pembangunan R&D.

Tahukah anda? Sebenarnya di Malaysia, suplemen atau makanan tambahan tidak diwajibkan melalui ujian klinikal. Hanya ubat wajib buat ujian klinikal. Sebab itu kebanyakan pengeluar suplemen tidak melakukan ujian klinikal ini disebabkan kosnya yang sangat tinggi.

Mengapa Shaklee buat juga ujian klinikal? Ini kerana Shaklee ingin memastikan kualiti dan hasil terbaik. Dan ujian klinikal ini juga bukan ke atas haiwan, sebaliknya ianya ke atas manusia sendiri.

Jadi, kalau kalaulah produk ini berbahaya dan diambil oleh seribu orang, rasanya hanya seorang akan bernasib baik tidak terkena apa-apa bahaya. Dan jika pun memang bahaya, tentu sudah lama produk Shaklee berkubur, tetapi peliknya ia masih bertahan lebih 55 tahun.

Jadi kepada anda yang baru nak mula makan Shaklee atau baru makan separuh jalan, pastikan anda dapatkan produk ini daripada pengedar yang sah seperti saya. Dan anda boleh rujuk sebarang kemusykilan anda kepada saya. Shaklee juga ada ramai nutritionist yang membantu kami untuk memberikan khidmat rundingan terbaik kepada anda.


Shaklee Difference: Always Safe, Always Works, Always Green.

5. Harga yang berpatutan dan mampu milik

Sesetengah orang fikir sebab ianya MLM, pastinya produknya mahal-mahal. Tapi sebenarnya harga setiap produknya sangat berpatutan dan mampu dimiliki sesiapa sahaja.

Customer saya sendiri daripada pelbagai lapisan masyarakat, penjual keropok di kantin sekolah pun ada. Tapi disebabkan mereka mementingkan kesihatan, maka Shaklee menjadi pilihan mereka.



Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.
Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.
Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera





Post a Comment

0 Comments