KURUS DENGAN LIFE SHAKE ELDERBERRY | MOMMYLIZZ



Life Shake Elderberry merupakan item terbaru Shaklee.Ramai yang telah mencuba dan teruja dengan hasilnya.Selain mempunyai rasa yang enak,Life Shake Elderberry juga dapat membantu dalam pengurusan berat badan.Pengambilan 2 scoop Life Shake Elderberry setiap hari dapat membantu anda untuk kurus dengan sihat.

BAGAIMANA LIFE SHAKE ELDERBERRY MEMBANTU ANDA KURUS 

1. Mengandungi Protein Sihat

Proses penurunan berat badan memerlukan pengambilan protein kerana ia membantu mengekalkan jisim otot yang sihat tanpa lemak. Protein di dalam life shake elderberry membantu untuk kurus yang sihat dengan cara :

Menggalakkan paras glukos darah yang stabil untuk memberikan tenaga sepanjang hari.
- Mengekalkan jisim otot sihat tanpa lemak dengan senaman berkala dan pengambilan protein soya harian.
Memberikan kesan kenyang lebih lama untuk penurunan berat badan dan kesihatan jangka panjang.
- Membina otot tanpa lemak untuk tubuh badan lebih kuat , lebih cepat, sihat dan cergas.
- Mengekalkan kekuatan otot.
- Meningkatkan kesihatan prostat.
- Tidak mudah merasa letih.

2. Mengandungi 24 Vitamin Dan Mineral


Life Shake Elderberry mengandungi 24 jenis vitamin dan mineral yang lengkap membantu anda yang berdiet untuk mendapatkan nutrisi lengkap sepanjang hari. Walaupun sedang berdiet, nutrisi tidak boleh ditinggalkan kerana ia boleh menyebabkan badan anda tidak mendapat nutrisi yang lengkap.

Dengan pengambilan life shake elderberry shaklee, anda tidak perlu risau lagi kerana protein life shake ini mempunyai nutrisi yang lengkap.

Selain daripada itu, life shake elderberry sangat sesuai dijadikan regimen dalam menurunkan berat badan kerana jumlah kalorinya yang sangat rendah iaitu hanya 150Kcal sahaja.

Purata pengambilan kalori seharian bagi lelaki adalah 1800-2200 kcal dan wanita 1500-1800kcal. Oleh itu, life shake elderberry shaklee amat sesuai untuk diambil kerana hanya 150kcal sahaja.

3. Mengandungi Leusina

Leusina yang terdapat dalam life shake elderberry berfungsi membantu mengekalkan dan membina otot tanpa lemak untuk meningkatkan metabolisme dan pembakaran lemak. Ini membantu anda menguruskan badan dengan lebih sihat dan menjadikan badan anda tidak menggeleber. Pembakaran lemak yang berkesan serta bina otot tanpa lemak membantu menjadikan badan anda kurus dengan pejal.

Leusina ini membantu membekalkan tenaga kepada anda sebelum dan selepas bersenam.

4. Mengandungi Prebiotik


Prebiotik yang terdapat dalam life shake elderberry membantu dalam proses pencernaan yang baik dan meningkatkan penyerapan protein dalam badan. Prebiotik sangat membantu dalam masalah sembelit dan melancarkan proses pembuangan. 

5. Mengandungin Reb M (Rebaudioside M)


Life shake elderberry mempunyai indeks glisemik yang rendah yang menampilkan inovatif pemanis baru Reb M untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah yang sihat dan memberikan rasa kenyang yang lebih lama serta membantu anda mendapatkan berat badan yang sihat.







 HARGA : 





Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.
Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.
Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera

Post a Comment

0 Comments