5 PANTANG LARANG PENJAGAAN KULIT | MOMMYLIZZ






Ramai yang mahukan kulit yang cantik dan berseri , namun tak ramai yang tahu rupanya dalam penjagaan kulit ada pantang larang nya. Jom hari ni kakyong sgare dengan korang apakah 5 Pantang Larang Penjagaan Kulit

Pantang #1: Tidur dengan Solekan di Muka

Membiarkan kulit ‘diperap’ dengan solekan, ditambah pula kehadiran kekotoran dan minyak yang terkumpul sepanjang hari di wajah, boleh menyebabkan liang pori tersumbat dan kulit menjadi kusam. Cuci segera dengan menggunakan minyak pembersih yang baik untuk menanggalkan kesan solekan secara mendalam.

PERBAIKI RUTIN ANDA DENGAN YOUTH™ LUMINOUS GEL OIL CLEANSER




Pencuci muka 3-dalam-1, tidak mengandungi sabun, pH-seimbang, pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci, dan menyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya.

Pantang #2: Mencuci Muka dengan Air Panas atau Sejuk

Jika air panas boleh menghilangkan minyak semulajadi pada kulit dan menyebabkan kerengsaan, air sejuk pula boleh mengetatkan pori-pori, memerangkap bakteria dan kekotoran. Bersihkan muka anda dengan air suam pada suhu kira-kira 30 darjah Celsius - hampir sama dengan suhu kulit yang normal. Lengkapkan rutin anda dengan penyegar dan pelembap.

PERBAIKI RUTIN ANDA DENGAN YOUTH™ PERFECTING SKIN TONER


Membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi 
Campuran vitamin penting, polifenol, dan bahan-bahan botani yang berpaten

Pantang #3: Tidak Cukup Tidur

Kulit anda membina semula kolagen dan memulihkan kerosakan akibat pendedahan kepada UV ketika anda tidur. Manjakan kulit anda dengan krim malam yang melembapkan dan kulit dapat rehat dengan secukupnya.

PERBAIKI RUTIN ANDA DENGAN YOUTH™ ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM – LIGHT/RICH

Menggalakkan proses pembaharuan sel kulit, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin dan cerah . Ianya juga menambahbaikkan keanjalan dan elastin kulit . Nutrien botani dan vitamin

Pantang #4: Tidak Memakai Perlindungan Matahari

Perlindungan matahari amat penting dalam mencegah penuaan yang disebabkan cahaya matahari, pigmentasi, kedutan, dan kekeringan. Ingat - sapukan krim pelindung matahari berspektrum luas.

PERBAIKI RUTIN ANDA DENGAN AGE DEFENSE MOISTURIZER – SPF 50



Melindungi kulit anda dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF50 UVA/UVB ini


Pantang #5: Menggosok Mata Anda

Tindakan menggosok mata boleh mencederakan salur darah yang halus, menyebabkan kulit sekeliling mata menjadi gelap, kusam, dan tebal. Urutan lembut krim mata membantu menyegar dan memberi tenaga untuk mendapat mata yang kelihatan muda.

PERBAIKI RUTIN ANDA DENGAN YOUTH™ RESTORING EYE TREATMENT




Mengandungi Peptide Blend unik yang dibuktikan di dalam kajian klinikal dapat mengurangkan penampilan garis serta kedutan di kawasan sekeliling mata dan kedutan di sisi luar lipatan mata atau crow’s feet dalam tempoh masa seawal 7 hari.*


" Ucapkan selamat tinggal kepada tabiat penjagaan kulit yang salah dan tukar rutin kepada penjagaan kulit yang lebih baik!  "



SENARAI HARGA YOUTH TERKINI




Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.
Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.
Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera

Post a Comment

0 Comments