PENUAAN SIHAT BERMULA SEKARANG DENGAN SHAKLEE




Kita mengalami proses penuaan setiap hari,ini adalah realiti.Namun,kita boleh memilih bagaimana penuaan kita sama ada penuaan dalam keadaan sihat ataupun dalam keadaan terbaring sakit!

Masih belum terlambat untuk kita kekal sihat di hari tua dengan mengamalkan gaya hidup sihat dari sekarang.Selain bersenam , amalkan pemakanan seimbang , pengambilan suplimen dengan bijak pun turut membantu penuaan sihat.

BAGAIMANA VIVIX MEMBANTU PENUAAN SIHAT ?
1- Vivix kaya dengan antioksidan kerana Vivix diperbuat daripada Muscadine Grape,Purple Carrot,European Elderberry dan Polygonum Cuspidatum.Antioksidan berfungsi sebagai pelindung sel daripada radikal bebas yang merosakkan DNA sel sekaligus melemahkan daya tahan tubuh.

2- Vivix mengandungi POLIFENOL yang membantu meningkatkan tenaga ,memelihara kesihatan otak,sendi dan otot serta meningkatkan imuniti badan.Kajian turut membuktikan bahawa polifenol membantu mencegah pertumbuhan sel yang abnormal

3- Vivix 10x Lebih Berkuasa
Vivix telah dipatent sebagai cecair mengandungi antioksidan resveratrol dan polifenol. Gabungan ini menjadikan Vivix 10x lebih berkuasa berbanding resveratrol tunggal.Ini menjadikan tiada produk yang dapat menyediakan produk anti penuaan sehebat Vivix.
Ramai yang sudah merasai perbezaannya . Jangan ketinggalan ! Jom kita tengok hasil pemuaam sihat dengan Vivix












best kan ?

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675
Pm fb : NORLIZA OTHMAN - MOMMYLIZZ

Post a Comment

0 Comments