VITA-LEA SECARA PERCUMA DENGAN KEAHLIAN SHAKLEE


Assalamualaikum & salam sejahtera

Promosi PERCUMA VITA-LEA dengan keahlian Shaklee bakal berakhir hujung bulan ini.Promosi ini adalah sempena menyambut 100 tahun kewujudan multivitamin Shaklee iaitu Vitalea Iron Formula.



Anda cuma perlu mendaftar dan membeli sebarang produk untuk memiliki Multivitamin & Multimineral TERTUA di dunia ini secara PERCUMA


Pendaftaran seumur hidup RM 69.00

Vitalea PERCUMA RM 89.00
Anda untung RM 20.00!


Vita-Lea Shaklee adalah multi-vitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Ujian klinikal telah membuktikan dengan pengambilan Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65 %. Vita-Lea telah dipilih oleh Centre fo Science di Amerika Syarikat sebagai 'THE BEST MULTI-VITAMIN di dalam Public Interest pada tahun 2000.

Dirumus khas dengan 28 vitamin-vitamin penting & mineral perlu untuk kesihatan optimum & tenaga.

Cepat,dapatkannya sekarang!!

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 






FB PAGE : MOMMY LIZZ HEALTH & BEAUTY CARE


*     *    *

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera.

Anda juga boleh terus ke mana-mana cawangan Shaklee untuk membuat pembelian atau pendaftaran menggunakan ID 879163 dan anda akan diberikan bimbingan terbaik

Post a Comment

0 Comments