SET BERPUASA SHAKLEE YANG PALING LARIS!



Assalamualaikum & salam sejahtera

Tinggal beberapa hari sahaja lagi Ramadhan akan menjelma.Dah bersedia ke belum?Mudah-mudahan Ramadhan kali ni menjadi Ramadhan yang terbaik untuk kita semua,aminn

Hari ni mommy nak share mengenai suplimen shaklee yang paling laris sepanjang zaman dan sesuai untuk anda amalkan di bulan ramadhan.Pastinya penuh dengan nutrisi hebat!

Yang gastrik, anak-anak yang baru nak mula nak belajar berpuasa tu jangan risau. Dengan Set Berpuasa Shaklee anda pasti kekal cergas dan bertenaga sampai petang. Insyaallah dengan Izin-Nya. Bagi ibu-ibu yang menyusu takut susu merudum pun jangan risau. Set berpuasa shaklee juga sangat membantu dalam mengurangkan masalah penurunan penghasilan susu semasa berpuasa nanti.







1. MEAL SHAKE SHAKLEE 

Membekalkan multivitamin yang dieperkaya dengan protein lengkap dengan 9 jenis asid amino, kalsium, magnesium dan vitamin D untuk keperluan minda, tumbesaran serta untuk tulang dan gigi yang sihat.Sebagai milk booster ibu menyusu. 

2. PERFORMANCE DRINK SHAKLEE 

Minuman isotonik semualajadi rendah sodium dan gula. Mengawal  dan mengurangkan kehilangan bendalir yang menyebabkan tubuh cepat letih dan mengelakkan penyahhidratan. Juga mengekalkan kelembapan kulit. 

3. ESP 

Membekalkan LONG LASTING ENERGY.Mengurangkan rasa lapar keterlaluan. Sebagai Milk Booster bagi ibu menyusu. Mencantikkan walaupun tak bermekap sakan semasa berpuasa. Diperkaya dengan kalsium untuk mengurangkan keasidan soya. Jadi mengurangkan risiko serangan gastrik bagi pesakit gastrik ketika berpuasa.

Set berpuasa shaklee juga rendah glisemik, sodium dan kolestrol membuatkan set Migthy Tripple Gem ini sesuai dinikmati oleh pelbagai golongan umur, pesakit-pesakit kanser, penghidap gastrik, anak-anak yang baru belajar berpuasa dan juga sangat-sangat sesuai dinikmati dikala anda lambat bangun tidur tak sempat nak masak atau makan sahur. 

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 






FB PAGE : MOMMY LIZZ HEALTH & BEAUTY CARE


*     *    *

Terima kasih kerana mendapatkan produk Shaklee dari saya.Setiap pembelian akan diberikan khidmat nasihat secara percuma.Jika anda ingin mendaftar keahlian Shaklee bersama saya,hubungi saya segera.

Anda juga boleh terus ke mana-mana cawangan Shaklee untuk membuat pembelian atau pendaftaran menggunakan ID 879163 dan anda akan diberikan bimbingan terbaik



Post a Comment

0 Comments