VITAMIN TERBAIK UNTUK ANAK ANDA KEMBALI LAGI!! YAHOOOOO~


Assalamualaikum..

Rasa macam nak terbang ala-ala model iklan Vitalea for children tu bila Shaklee announce ianya kembali di pasaran.In case kalau anda belum tahu,sudah lebih setahun Shaklee hentikan jualannya sebab nak improvekan formulanya.Thats why mommy suka sangat dengan Shaklee,always nak bagi yang terbaik untuk penggunanya!




Jom kita tengok apa kelebihan Vitalea for Children ni :




Apa KELEBIHAN VITALEA FOR KIDS dari SHAKLEE?
♥ Lengkap dengan 8 komponen vitamin B.
Vitamin B ni terdiri daripada 8 beradik iaitu B1, B2, B6, B12, FOLIC ACID, NIACIN, BIOTIN, PANTOTHENIC ACID. Kesemua komponen perlu hadir bersama untuk kesan yang optimum. Tetapi kebanyakan pengeluar tidak memasukkan beberapa komponen seperti biotin kerana harganya yang terlalu mahal. Ini menyebabkan kesannya tidak optimum.
♥ Mengandungi vitamin dan mineral dalam satu tablet!
♥ Rasa anggur yang enak, tidak mengandungi pewarna, pemanis dan pengawet tiruan.
♥ Diperasakan dengan xylitol yang membantu mengelakkan kaviti.
♥ Mudah dikunyah!
Ini antara kelebihan Vitalea ni..nutrisi dalam sebiji vitalea ni lengkap dan sesuai dalam membantu perkembangan anak-anak..cuba bayangkan..anak-anak kita kena makan 3 gelas susu, 10 sudu besar peanut butter, 6 oz jus oren bermangkuk brokoli dan sayuran lain untuk mendapatkan khasiat yang serupa dalam 1 biji vitalea..agak2 dapat tak anak kita makan banyak tu setiap hari? Macam tak je kan? Sebab tu lebih senang kunyah je sebiji vitalea dan yang penting ianya SEMULAJADI.
Semulajadi ni kita kena faham..bukan sekadar diperbuat dari bahan semulajadi sahaja dah dikira semulajadi..tetapi seluruh proses haruslah natural barulah ianya dikira semulajadi..maksudnya dari penanaman benih bahan2 untuk vitalea, penjagaan tanaman tanpa racun kimia, proses pembersihan yang mengekalkan khasiat bahan tersebut, dan pemprosesan yang tidak melibatkan sebarang bahan kimia..iti barulah NATURAL..jadi jangan mudah tertipu dengan perkataan semulajadi ni ye..kaji dahulu..
Bulan ni shaklee memperkenalkan NEW AND IMPROVED VITALEA for children..jadi shaklee dengan bermurah hatinya nak bagi promosi.

Beli 3 free 1 tau..memang fantasic!

Next entry mommy akan ceritakan apa beza Vitalea for Children terbaru ni dengan yang dulu.sabar yeeee

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 

Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675
Pm fb : Mommy Lizz Health and Beauty Care

Post a Comment

0 Comments