DEMAM CAMPAK DAN SHAKLEE : APA YANG ANDA PERLU TAHU


Anak-anak yang membesar dengan sihat adalah impian setiap ibu bapa. Namun,jika anak-anak jatuh sakit,pastinya ibu bapa lah insan yang paling sedih dan bimbang.Ada yang berkata demam,selsema adalah perkara biasa.Bak kata orang tua-tua,demam nak boleh sesuatiu contohnya nak tumbuh gigi,nak boleh berjalan dan macam-macam lagi.Namun,itu bukanlah alasan untuk anda ambil ringan setiap penyakit yang ada.Cegah sebelum parah.Bukankah dalam Islam juga menyatakan bahawa 'Mencegah itu lebih baik dari mengubati ?'

Hari ni mommy nak berkongsi mengenai DEMAM CAMPAK dan apa yang anda boleh ikhtiar dengan Shaklee.Jangan tak tau,kami ada set terbaik untuk demam campak/allergik.





BASIC H : ( rm 46.00 )


- Dapat menyerap haba 3kali ganda dari air biasa
- Menjadikan suhu badan menurun


HERBAL BLEND  ( RM 27.50 )

- Membantu melembapkan kulit yang kasar
- Meredakan keradangan atau keradangan pada kulit


Jom kita lihat apa kata ibu-ibu yang dah guna set ini :









Ni testimoni mommy pula :

Anak mommy jarang demam,bila demam mommy akan berjaga-jaga sebab takut jadi sawan tarik(sebab sejarahnya mommy kecik-kecik dulu bila demam memang akan tarik,sampai la umur mommy 5 tahun!).

Mak cerita memang pernah berbuih mulut,mata dah putih dok dalam buai.Dahla time tu ayah outstation kat pahang! Alhamdulillah,jiran-jiran tolong bawa ke hospital and here i am,now dah jadi mak jugak and sebagai langkah berjaga-jaga,mommy pastikan kedua-duanya sentiasa ada di rumah.So far siti zubaidah belum pernah kena campak,cuma demam + ruam-ruam tu ada.

Apa yang mommy buat ialah jelum kepala dan badan dengan Basic H.Sebab suhu badan siti zubaidah sangat panas.Yang tragik nya,asal pukul 3 pagi,dia akan mengerang,mommy pegang badan dia memang panas.Apa lagi,bangun & ambil besen kecil,titikkan 3-4 titik basic H & jelum badan dia.Alhamdulillah,dalam masa 2 hari panas beransur hilang.Untuk badan yang naik ruam tu,mommy akan campurkan dalam besen mandi dia,biar dia berendam sambil main dalam tu.Alhamdulillah,it works !


 



Serius berbaloi tau Basic H & Herbal Blend ni.. 
Jom,jadikannya first aid kit yang wajib ada di rumah anda ~

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 


Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675
Pm fb : Mommy Lizz Health and Beauty Care

Post a Comment

1 Comments