18 SX : WAKTU SESUAI UNTUK BERASMARA





Perlukah waktu spesifik untuk mengadakan hubungan asmara dengan suami/isteri? Tentu sahaja kita semua tidak pernah terfikir tentang hal tersebut. Tetapi tidak salah untuk mengambil tahu jika benar ada kewajarannya terutama sekiranya anda merancang untuk menimang cahaya mata.

Seawal 6 pagi adalah waktu yang paling baik bagi seorang lelaki untuk bersama isterinya. Pagi hari adalah waktu penuh libido seorang lelaki, tetapi ia merupakan waktu di mana wanita baru bangun daripada tidur dan tidak bersedia untuk hubungan seks.

8.00 - 10.00 pagi
Ini adalah waktu di mana wanita bersedia untuk melakukan hubungan asmara bersama suami dan keinginan itu begitu tinggi tetapi biasanya pada waktu ini keinginan lelaki sudah menurun. Bagaimanapun jangan bimbang kerana sang suami tetap boleh ‘dibangunkan’.

12.00 tengahari -2.00 petang
Ketika ini masing-masing sibuk dengan dunia sendiri dan bersiap untuk menikmati makan tengahari.

2.00 - 4.00 petang
Ketahuilah bahawa inilah waktu paling sesuai untuk merancang kehamilan. Pada waktu ini sistem reproduksi wanita berada dalam keadaan yang sangat baik, dan kualiti sperma lelaki juga pada prestasi baik di waktu ini. Jadi, sekiranya anda merancang untuk mengandung, silakan guna waktu ini sebaiknya.

8.00 - 10.00 malam
Biasanya ketika jam ini, wanita berada pada paras ghairah dan bersemangat untuk melakukan hubungan seks, sedangkan lelaki bersikap ‘okay saja’. Dengan kata lain jangka masa ini adalah waktu paling tepat untuk berasmaradana.

10.00 malam - 12.00 tengah malam
Paras melatonin dalam badan wanita meningkat sehingga walaupun mereka berjaga malam, mereka tiada keinginan untuk berasmara sedangkan lelaki pantang diajak, boleh sahaja.

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675
Pm fb : Mommy Lizz Health and Beauty Care

Post a Comment

0 Comments