PRODUK TERBARU SHAKLEE : PHYTOCOL-ST, MENGHALANG PENYERAPAN KOLESTROL



Phytocol-ST adalah produk baru yang  dilancarkan oleh Shaklee Malaysia pada bulan Jun 2014 Sekiranya anda mencari supplement untuk menghalang penyerapan kolesterol, Phytocol-ST adalah jawapan untuk anda. Dirumus khas dengan formula terkini yang bertindak untuk menghalang penyerapan kolesterol ke dalam usus. 




Antara supplement yang boleh membantu mengurangkan kolesterol dan membantu menghalang penyerapan kolesterol ke dalam usus anda ialah Phytosterols. Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) menyarankan penambahan sekurang-kurangnya 2,000 mg phytosterols ke dalam diet harian anda untuk merendahkan paras kolesterol jahat secara semulajadi. Phytosterols mempunyai struktur yang sama dengan kolesterol dan akan bersaing dan mengalahkan kolesterol daripada menyerap ke dalam usus.

Apakah keistimewaan Phytocol-ST Shaklee?

☀ dirumuskan khas daripada sayur-sayuran, buah-buahan, tumbuhan, dan bijirin yang kaya dengan phytosterols asli yang aktif
☀ membekalkan 2,000mg phytosterols setiap hari
☀ membekalkan 100% nilai harian seperti yang disyorkan oleh NIH
☀ tiada bahan pengawet
☀ tiada perasa tiruan
☀ tiada pemanis tiruan

Berapa harganya? Hanya RM197 sahaja! Mahal? Tiada yang lebih berbaloi dengan harga kesihatan anda. Cegah sebelum terlambat.

Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675
Pm fb : Mommy Lizz Health and Beauty Care


Post a Comment

0 Comments