Hangatkan Hubungan dengan Vitamin Cinta Shaklee!


"Hubungan seksual hambar antara punca keretakan rumah tangga"



Itu adalah tajuk di akhbar Berita Harian yang telah melaporkan bahawa hubungan intim suami isteri adalah perkara penting dalam hubungan suami isteri. Menurut statistik perceraian dikeluarkan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM), punca krisis rumah tangga kerana tidak serasi, kecurangan, poligami, campur tangan keluarga, masalah kesihatan pasangan termasuk kesuburan dan suami isteri bermain kayu tiga. 


                                

Hubungan hambar disebabkan kurang keinginan seks sama ada daripada pihak suami atau isteri, isteri berasa bosan kerana suami cepat klimaks setiap kali bersama, ketiadaan zuriat, suami mati pucuk, isteri tidak pernah atau jarang mencapai orgasm, juga menjadi masalah besar dalam rumah tangga. 


Ia menjadi punca berlaku perbalahan kerana ada pihak yang memendam perasaan dan sakit hati akibat perkara yang dianggap kecil oleh sebelah pihak lagi. Lebih parah apabila pasangan terjerumus dalam fenomena mempunyai kekasih gelap. {sumber: Berita Harian}

Seharusnya perkara-perkara begini tidak patut terjadi kerana tujuan utama sebuah perkahwinan adalah kerana Allah. Suami dna isteri seharusnya faham tentang tanggungjawab masing-masing termasuklah dari segi hubungan intim.

Melayani hubungan seks seorang suami adalah bukti ketaatan isteri. Firman Allah yang bermaksud: “Isteri-isteri kamu adalah sawah ladang kamu, maka datangilah sawah ladangmu itu dengan cara yang kamu sukai.” (Surah al-Baqarah, ayat 223) 
Sabda Rasulullah SAW yang bermaksud: “Bagi kamu melakukan jima’ (hubungan seks) dengan isterimu adalah satu pahala. Lalu sahabat bertanya: Wahai Rasulullah, apakah seseorang di antara kita menyalurkan syahwatnya akan mendapat pahala? Jawab Baginda: Bagaimana pendapatmu jika dia menyalurkan syahwatnya itu pada yang haram, apakah ia berdosa? Begitulah jika ia meletakkannya pada yang halal, maka ia mendapat pahala.” (Hadis riwayat Muslim) 
Hubungan intim suami isteri bukan sahaja untuk memenuhi keinginan suami tetapi juga merupakan keinginan semulajadi bagi kaum isteri, jadi persefahaman untuk memenuhi keperluan masing-masing sepatutnya tidak menjadi satu isu yang boleh mengakibatkan penceraian.


Jika ianya berlaku di dalam rumahtangga, sewajarnya pasangan perlu cari penyelesaian. Kehangatan hubungan suami isteri akan kembali pulih dengan Set Vitamin Cinta Shaklee yang terdiri daripada 2 vitamin penting iaitu VITAMIN E dan ALFALFA. Vitamin E untuk suami dan Alfalfa untuk isteri. Gabungan 2 vitamin ini bertindak dengan cara berikut:




        Vitamin E - Vitamin E terlibat secara langsung dalam pembentukan hormon yang melibatkan seks dan kesuburan iaitu androgen, estrogen dan progesterone.Ia memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum. Vitamin E membantu pasangan yang mempunyai masalah dingin terhadap hubungan intim kerana vitamin E boleh meningkatkan 'sexual desire' dan menikmati hubungan cinta dengan lebih baik.Vitamin E juga meningkatkan LIBIDO dan meningkatkan pengaliran darah ke organ seks lelaki dan perempuan. Vitamin E juga membantu meningkatkan tahap testosteron dalam badan anda. Tanpa testosteron yang cukup dalam badan anda, stamina seksual anda dan keinginan seksual boleh berkurangan.

Alf     Alfalfa - Alfalfa pula bertindak lebih hebat dari kacip fatimah. ianya memberi kuasa grip yang boleh membantu pasangan suami isteri menikmati hubungan cinta dengan lebih mengasyikkan. Alfalfa membantu isteri yang mengalami masalah kering ketika bersama, merawat masalah keputihan dan miss V berbau yang pastinya boleh mengganggu keselesaan ketika bersama. 








Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 
Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675
Pm fb : Mommy Lizz Health and Beauty Care

Post a Comment

0 Comments