Beza antara Meal shakes, ESP & Cinch


Ramai yang tertanya-tanya
Apa perbezaan ketiga-tiga produk Shaklee di atas.
Entry kali ini akan merungkai persoalan itu.
Jom kita tambah info

Basically,ketiga-tiga produk ini adalah protein yang berasaskan soya.Meal shakes lebih sesuai untuk kanak-kanak dan mengandungi pelbagai vitamin dan miberal untuk membantu meningkatkan selera makan kana-kanak.
Jadi,bagi anda yang mempunyai anak yg tak selera makan..berat tak cukup ini solusi terbaik.Selain itu,sangat membantu dalam masalah sembelit kanak-kanak.

ESP pula adalah Energizing Soy Protein, iaitu non-GMO protein soya yang mengandungi semua rangkaian asid amino yang diperlukan oleh tubuh. Asid amino ni penting untuk proses sistesis protein. ESP ni glisemik rendah, di mana ia memberi rasa kenyang yang berpanjangan. Jadi, kita tak mudah lapar serta sentiasa bertenaga.. Sebab tu ESP ni sangat sesuai untuk ibu hamil. ia membantu mengelakkan keletihan melampau akibat kurang tenaga.

Cinch pula protein soya yang mengandungi Leucine.
Leucine ni akan buat kita rasa kenyang lebih lama.Jadi,untuk yang berdiet,Cinch sangat sesuai sebab dalam proses untuk menurunkan berat badan,leucine akan membantu membina otot,mengelakkan geleber akibat kehilangan lemak .

Sekarang,anda sudah tahu perbezaan 
untuk ketiga-tiga produk ini.



Untuk maklumat lanjut berkaitan produk & order, boleh hubungi saya: 

Norliza Binti Othman 

Shaklee Independent Distributor : ID 879163 
sms/whatsapp: 019 2638675
Pm fb : Mommy Lizz Health and Beauty Care

Post a Comment

0 Comments